Якщо ви зацікавлені в заміні продукту на новий, то обов’язково зв’яжіться з нашим віділом по роботі з клієнтами за телефоном 0(800) 357 181 або через пошту orders@shoeshop.ua. Також відправити рекламацію можна при поверненні товару (ви можете зробити це при онлайн оформленні повернення або роздрукувати друковану форму, заповнити та відправити її разом з продуктом).
Іноді
може статися, що отриманий товар має дефект або невідповідає вашому замовленню.
В цьому випадку ви маєте право подати рекламацію. Ви можете запросити
повернення суми, сплаченої за товар, або замінити його на справне або
відповідне замовлення. Ми також відшкодуємо витрати на повернення посилки, якщо
претензія буде визнана обґрунтованою.
Якщо
ви отримали товар, відмінний від замовленого, або товар з дефектами, зв'яжіться
з нашим відділом роботи з клієнтами протягом 72 годин по номеру гарячої лінії 0(800) 357 181. Ми подбаємо про заміну товару або повернення грошей
якнайшвидше. У цьому випадку витрати на повернення та транспортування замінного
товару несе ShoeShop. Якщо упаковка товару має видимі пошкодження, ми
рекомендуємо відмовитися від його отримання.
Важливо!
Товари повинні бути відправлені назад в оригінальній упаковці (коробка, папір з
відповідними штрих-кодами).
Ви
також можете повідомити про будь-які недоліки або скарги за гарячою лінією 0(800) 357 181 або електронною поштою: orders@shoeshop.com.ua.
Підставою для розгляду рекламації товару, у якого вийшов термін повернення та обміну, згідно із Законом України, є доказ купівлі товару (наприклад, податкова квитанція або рахунок-фактура) або інший доказ укладання договору купівлі-продажу. Рекламацію можна подати за допомогою форми рекламації ShoeShop, зразок якої можна завантажити за посиланням. Рекламація буде розглянута протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару разом із підписаним та заповненим друкованим бланком.