Як
зробити повернення?
Якщо ви хочете повернути
замовлення чи товар, знайте, у ShoeShop це дуже просто. Повернення
здійснюється через кур'єрську компанію Нова Пошта.
Повернення доступне
протягом 14 календарних днів з
моменту отримання посилки.
Скористайтеся роздрукованою та заповненою паперовою формою повернення. Як правило, ми завжди вкладаємо паперову форму повернення у ваше замовлення. Також ви можете завантажити його з облікового запису клієнта, з розділу «Обмін та повернення» або з електронного листа, надісланого після підтвердження надсилання замовлення. Роздрукуйте, заповніть та покладіть його у посилку для повернення. Також ви можете повідомити нам у відділ обслуговування клієнтів у письмовій формі за адресою orders@shoeshop.com.ua про замовлення, яке ви збираєтеся повернути, або у відділ обслуговування клієнтів за номером гарячої лінії 0(800) 35 71 81.
Безкоштовне повернення
протягом 14 днів від компанії Нова Пошта
"Легке
повернення" - це швидка та безкоштовна послуга для повернення товару або
частини товарів із замовлення протягом 14 днів після отримання посилки. Нова
Пошта здійснює лише доставку, тому перед відправкою посилки покупцю обов'язково
слід зв'язатися з нами або оформити заявку на повернення онлайн. Ця послуга
доступна лише в мобільному додатку та онлайн-кабінеті кур'єрської компанії Нова
Пошта.
Для того, щоб
скористатися сервісом необхідно:
- увійти до розділу
"Мої відправки" додатка Нова Пошта та вибрати отриману посилку з товаром,
який необхідно повернути;
- у рядку "Керувати
посилкою" вибрати сервіс "Легке повернення";
- вказати причину
повернення товару із запропонованого переліку;
- після цього
експрес-накладну на повернення створено.
Також Нова Пошта звертає
увагу, що у накладній не можна змінити адресу повернення та ім'я отримувача.
Після цього запакуйте
посилку та надішліть товар на вказану адресу одержувача з відділення, поштомату
або кур'єром. Доставка безкоштовна, тільки у разі виклику кур'єра потрібно буде
зробити доплату.
* Сервіс може бути
недоступний, якщо за посилкою були замовлені послуги "Переадресація",
"Повернення".
Як тільки повернення
надійде на наш склад, ми проінформуємо вас про це. Після перевірки товарів, які
ви повернули, ми повідомимо вас, чи дотримано всіх умов повернення. Потім ми
повідомимо вас, коли буде повернемо
суму, еквівалентну вашому поверненню.
Відшкодування
вартості поверненого товару буде здійснено протягом
максимум 7 робочих днів шляхом банківського переказу на рахунок IBAN, зазначеного у Формі повернення.
Рахунок
має бути дійсним та активним, в українських гривнях (UAH) і відкритий в банку
в Україні. Якщо повертається замовлення, яке було сплачено за допомогою
банківської картки на нашому сайті (онлайн оплата), сума буде повернена на
пов'язаний з нею рахунок. Якщо ви сплатили іншим способом, гроші повертаються
на банківський рахунок, зазначений у Формі
повернення. Повернення не включає вартість доставки.
Повертайте товари відповідально, в тому ж стані, в якому вони були доставлені.
Не знаєте, який розмір вам підходить? Використовуйте виміри, вказані в описі кожного товару.
Ми рекомендуємо вам приміряти товари, не знімаючи знімну етикетку. Ви також повинні знати, що повернення товару без етикетки складу не допускається. товарів у заяві на повернення. Якщо у зворотній посилці є товари, відмінні від товарів у заповненій формі, після перевірки посилки складом, у відшкодуванні таких товарів буде відмовлено.
Обмін
товару
Процес обміну ґрунтується на поверненні продукту, який ви хочете обміняти, у непошкодженому вигляді (у тому вигляді, в якому ви його отримали від нас), з наступним розміщенням нового замовлення на бажаний продукт.
Наш магазин поверне вам гроші за повернутий товар (який ви хочете обміняти), як тільки повернення буде прийняте на нашому складі.
Вам потрібно буде оформити нове замовлення якнайшвидше для резервування товару
на складі.